tirsdag den 27. juli 2010

Jeg har jo slet ikke været her







Og helt ærligt, så er det ikke fordi jeg ikke har haft tid. Jeg har haft masser. Har bare desperat forsøgt at slå min egen rekort i et eller andet lamt, hjernedødt spil på FB. Men jeg bliver så besat af at blive bedre. Slå rekorden.






Derudover har der selvfølgelig været en del eksamener jeg skulle læse til. Ikke at jeg fik læst ret meget. Men tanken var der dog.

Men jeg har da lavet en dåbskage fornyligt. SÅ helt ude af træning er jeg ikke endnu. Så må jeg lige have lavet en øvekage til brylluppet i næste uge.
Det blev også til en kage med Garfield. Jeg elsker den kat. Og jeg skulle lige have øvet mig i noget run out. Så lidt har jeg lavet.


Og på fredag kommer svaret. Om jeg har været flittig nok til at læse videre! Flittig nok til at komme ind på ønskestudiet, til trods for jeg stadig mangler at læse en væsentlig del af det pensum, jeg burde vide noget om.

Men har da haft tid til en kage eller 2. Skal have lavet en mere, for at se om jeg stadig er i nogenlunde form. Min niece skal giftes lige om lidt. Og hun har betroet mig opgaven som kagedesigner.

Hmm, så skal lige have forsøgt at lave et eller andet, for at være sikker på, jeg har det hele.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar