fredag den 24. juli 2009

Aftenkage.


Når man nu har lyst til at bage, så er man nødt til at invitere gæster.....ellers så bliver man bare for tyk.


Og jeg havde bare lige en kage jeg måtte prøve eller rettere et mønster. Så Jakob fik opgaven om at finde en flok sultne gæster og så lavede jeg kage.


Det er fantastisk med kager. De dufter godt, de ser godt ud allerede når man begynder at blande den sammen. Og lige et kort sekund glemmer jeg alt om Jantelov og siger " De ser nu også ret indbydende ud"


Men når først de er færdige..så er jeg slet ikke lækkersulten mere!! Jeg forstår det ikke. Måske man bare har glædet sig for længe. Til en ny opskrift, noget nyt indhold. Og så har man stået i duften for længe.

Men hvad.....spise gør man alligevel. Om ikke samme dag....så næste dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar