onsdag den 12. august 2009

Koder og kager



Hold da op. En uges ferie, et par maskine fulde tøj ( Nok nærmere 23) og et par dage med alt muligt andet på hjernen er nok til at jeg har glemt alle koder.





Hvor må det have været meget nemmere dengang man ingen koder havde. Eller dengang det stadig var sikkert at skrive Password, hver gang PCen bad om et password.


Det duer ikke mere, selvom nogle mener at op til 50% har den kode.... Men de kan jo heller ikke huske det.

Men måtte hellere lige få fundet min allerførste kage frem inden jeg en dag havde glemt, hvilken der var den første.

En virkelig dårlig chokolade kage ( Man skulle næsten tro at jeg lige lavede en "Carsten Vagn-Hansen" her og reklamerede for det gode chokolade og ALDRIG ALDRIG må man bruge et eller andet tysk vekao pulver.

Hmm, men det var faktisk også her det gik op for mig, at jeg pludselig gik fra at være nem at stille tilfreds med smag til at blive krævende.

Men de kloge siger også at 70% kakao er sundt. Og man skal jo høre efter, hvad de kloge siger






Men nå ferien er slut

Ingen kommentarer:

Send en kommentar