mandag den 20. juli 2009

Nå en lille præsentation




Hvem er vi så.


En af de større familier på 6. ( Selvom min søsters godt nok indeholder 7 og fætteren topper med 6 børn) Så synes jeg nu vi er ved at have fuldt hus.


Mig, 4 piger og en stakkel til en mand der sikkert om et par år godt kunne have haft gavn af en knægt.


Og selvfølgelig Mopsen og katten. Et marsvin der ikke rigtig er nogen der vil kendes ved, så det kræ fodrer jeg og håber den ikke bliver alt for gammel




Jeg må hellere skynde mig at tilføje de 30 år inden efteråret kommer og ændre ved det så fine runde tal.

Manden er i lære som elektriker og fruen her starter på HF til efteråret for at se, hvilke skjulte talenter jeg mon besidder. Og for at finde ud af om jeg er klog nok til at læse videre:-)


Tja det var vist det vigtigste for denne her gang




Ingen kommentarer:

Send en kommentar