mandag den 20. juli 2009

Så langt, så godt

Nu har jeg fået min egen blog.
Min helt egen. Ikke noget med at dele. Kun min. Ingen børn der vil være med, for de er slet ikke gamle nok.:-)
Ja, her er nemlig en hel flok børn. Så mange at vi ganske enkelt har været nødt til at købe en større bil.
Så nu kan vi have alle 4 med. Af en eller anden grund kan man bare ikke lade dem blive selv hjemme før de er noget ældre:-)

Men her vil jeg så forsøge at holde mig selv beskæftiget. Med historier, billeder, jammer over mit kommende studieliv og hvad der ellers kan være.

Og så holde styr på min nye hobby.
Kager! Masser af kager. Kage pynt, kage opskrifter, kagefyld, kage inspiration ( og nu må jeg hellere holde inden jeg lyder som Bubba fra Forest Gump.)

Men jeg har selvfølgelig bagt et par kager eller 4. Men de første fik jeg slet ikke taget billeder af, hvilket sikkert kan være godt det samme, for det er slet ikke så let som det ser ud.
Men på den anden side, så kunne jeg jo holde øje med om det blev bedre med tiden og ellers finde mig en ny hobby

Ingen kommentarer:

Send en kommentar